بیمه بدنه تاکسی ها

بیمه بدنه تاکسی ها

تاکسی های درون شهری و تاکسی های برون شهری و تاکسی های فرودگاهها هم می توانند وسیله نقلیه خود را در برابر خطرات سرقت کلی و جزئی - میخ کشی - بلایای طبیعی_ریختن رنگ و اسید _شکستن شیشه _حادثه _آتش سوزی و.... بیمه کنند
تاکسی ها به دلیل اینکه مدت زمان بیشتری نسبت به خودروهای شخصی در سطح شهر تردد دارند امکان حادثه و خسارت برای آنها بیشتر است و ریسک پذیرتر هستند و به همین دلیل تاکسی داران  در بیمه های ثالث و بدنه  حق بیمه بیشتری را نسبت به خودرو های شخصی پرداخت می کنند.

پوشش های بیمه بدنه تاکسی ها
بیمه بدنه تاکسی داران هم دقیقا مانند بیمه بدنه خودرو های شخصی است با این تفاوت که در قسمت مورد استفاده به جای شخصی حتما باید مورد استفاده تاکسی (یا درون شهری یا برون شهری) مشخص گردد و حق بیمه بیشتری نسبت به بیمه بدنه  خودروهای شخصی پرداخت کنند.

پوشش های بیمه بدنه تاکسی به 2 دسته تقسیم می شود


پوشش های اصلی بیمه نامه تاکسی

حادثه  : برخورد با جسم ثابت و متحرک

سرقت کلی خودرو : تا سقف 80 درصد ارزش وسیله نقلیه درج شده روی بیمه نامه

آتش سوزی  خودرو :عامل آتش سوزی از درون خودرو باشد مانند آتش سوزی در اثر نشت بنزین یا اتصال سیم پیچی 

 


پوشش های اختیاری بیمه بدنه تاکسی

بلایای طبیعی : پوشش ناشی از پرداخت خسارت به دلیل حوادث طبیعی سیل ، زلزله ، طوفان، تگرک ، افتادن درخت و...

سرقت لوازم اصلی  و فابریک و غیرفابریک  : پوشش  سرقت لوازم  فابریک و غیرفابریک  خودرو متوقف  شده . لازم به ذکر است که تنها لوازم مربوط به خود اتومبیل از قبیل ضبط و باند و لاستیک و کامپیوتر خودرو ... خسارت داده میشود و سرقت لوازم شخصی بیمه گذار شامل پرداخت خسارت نمی شود . همچنین در صورت نصب هر گونه لوازم غیرفابریک روی خودرو حتما باید نمایندگی را در جریان قرار دهید و فاکتور مربوطه به لوازم را ارائه دهید.

کشیدین میخ و اشیای مشابه روی بدنه اتومبیل : اگر روی بدنه خودرو اجسام تیز مانند میخ کشیده شود خسارت ناشی از آن قابل پرداخت است.  ‏« این پوشش فقط در بیمه ایران قابل ارائه می باشد»

ریختن رنگ و اسید و مواد شیمیایی : خسارت ناشی از پاشیدن رنگ، مواد شیمیایی و اسیدی بر روی بدنه خودرو تحت پوشش می باشد.

شکست شیشه به تنهایی : پرداخت خسارت ناشی از شکستن شیشه ها به هر علت  به جز تصادفات . ترک و شکستن شیشه به دلیل انقباض و انبساط دما ، برخورد هر گونه شیئی به شیشه

افزایش ارزش وسیله نقلیه تا 50 درصد : چنانچه ارزش خودرو در مدت خرید بیمه بدنه افزایش پیدا کرده باشد و از قیمت ابتدایی که در بیمه نامه ذکر شده بیشتر شود با استفاده از گزینه نوسانات قیمت پرداخت خسارت بر اساس ارزش روز خودرو محاسبه میگردد.

ترانزیت خودرو به خارج کشور : خسارت های وارد شده به خودرو در خارج از کشور تحت پوشش قرار میگیرد.

خسارت به خودروی آسیب دیده در حین انتقال به تعمیرگاه




مراحل خرید بیمه بدنه تاکسی
تماس تلفنی به مشاوران بیمه تک جهت مشاوره و گرفتن قیمت و ارسال کارشناس جهت بازدید از وسیله نقلیه. در صورت امکان شخص بیمه گذار می تواند وسیله نقلیه را جهت کارشناسی نزد نمایندگی بیاورد.

صدور بیمه بدنه برای تاکسی بعد از تایید کارشناس

شرایط پرداخت بیمه نامه بدنه تاکسی
نقدی :کل مبلغ حق بیمه در همان زمان صدور بیمه نامه پرداخت می شود و بیمه نامه شامل 10 درصد تخفیف نقدی می گردد.

اقساطی : 30 درصد از کل مبلغ حق بیمه در همان زمان صدور بیمه نامه پرداخت می شود و الباقی قسط بندی می شود. تعداد قسط های بیمه بدنه به دلخواه بیمه گذار تعیین میشود و بیشتر از 10 قسط امکان پذیر نمی باشد. همچنین جهت بیمه نامه بدنه قسطی هیچ گونه چک یا ضمانتی از بیمه گذار دریافت نمی شود

 

 

 



BIMEHTAK.com


بیمه شبانه روزی بیمه ایران
آماده ارائه خدمات بیمه  بصورت شبانه روزی  برای سراسر کشور میباشد
ضمنا تمامی مراحل خسارت را بعنوان نماینده  شما بیمه گذار محترم انجام خواهیم داد


 تلفن:  88324795  
09124146265  -  09364146265

 

 

 

.

0 نظر


نظرات