شرایط بیمه شخص ثالث اقساطی

شرایط بیمه شخص ثالث اقساطی

 

همه ساله با توجه به افزایش چند درصدی مبلغ دیه میزان حق بیمه ها در بیمه نامه های مختلف علل خصوص بیمه شخص ثالث که یک بیمه اجباری برای دارندگان وسایل نقلیه می باشد افزایش می یابد و به تبع این افزایش حق بیمه امکان پرداخت نقدی و یکجا حق بیمه شخص ثالث به علت هزینه بالا با توجه به شرایط اقتصادی سخت برای تمام افراد وجود ندارد.

در نتیجه بیمه شخص ثالث اقساطی می تواند کمک حال این دسته از افراد باشد و از لحاظ قیمت هیچ تفاوتی با بیمه شخص ثالث نقدی ندارد و هیچ سود اضافه ای پرداخت نمی شود.

در پرداخت بیمه شخص ثالث اقساطی بیمه گذار مبلغ حق بیمه را طی چند مرحله و در زمانهای مشخص شده روی بیمه نامه شخص ثالث خود پرداخت می کند.

 

بیمه شخص ثالث اقساطی انفرادی

شخص بیمه گذار در ابتدا از کل مبلغ حق بیمه شخص ثالث خود 50 درصد (نصف) مبلغ را به عنوان پیش قسط در همان زمان صدور بیمه نامه شخص ثالث پرداخت می کند و الباقی طی 3 قسط در ماههای متوالی و بدون هیچ سود اضافی پرداخت می شود. لازم به ذکر است که شخص بیمه گذار باید برای اقساط بیمه نامه شخص ثالث خود چکی در وجه بیمه ایران صادر کند.

 

بیمه شخص ثالث اقساطی گروهی

شرکت بیمه یک قرارداد گروهی با شرکت ها، سازمانها، ارگان ها می بندد که به موجب آن پرسنل و کارکنان آنها بتوانند از مزایای بیمه شخص ثالث اقساطی بهره مند شوند. شرایط اقساط بیمه شخص ثالث برای این سازمانها اینگونه است که در ابتدا و در همان زمان صدور بیمه نامه 25 درصد از مبلغ کل حق بیمه را پرداخت می کنند و الباقی طی 5 قسط متوالی از حقوق آنها کسر میشود و به حساب شرکت بیمه واریز می شود. و نیازی به صدور چک ندارند و ضمانت آنها به عهده شرکت و سازمان می باشد.

 

 



BIMEHTAK.com


بیمه شبانه روزی بیمه ایران
آماده ارائه خدمات بیمه  بصورت شبانه روزی  برای سراسر کشور میباشد
ضمنا تمامی مراحل خسارت را بعنوان نماینده  شما بیمه گذار محترم انجام خواهیم داد


 تلفن:  88324795  
09124146265  -  09364146265

 

 

 

0 نظر


نظرات