در هنگام خرید بیمه نامه آتش سوزی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

با توجه به  حادثه سیل  که در ابتدای فروردین ماه 1398 برای برخی مناطق کشور عزیزمان اتفاق افتاد و اکثر افراد را متاثر کرد و به فکر پیشگری قبل از وقوع  حادثه انداخت . و به طبع آن  اکثر افراد به اهمیت وجود بیمه برای جبران این خطرات و آسیب ها پی بردن و درخواست برای صدور بیمه نامه آتش سوزی  رو به افزایش است .بدین منظور لازم است  فردی که قصد دارد ملک خود را بیمه آتش سوزی کند با یک سری از نکات آشنا باشد  :

 

دربیمه آتش‌سوزی ارزش ساخت بنا مهم است نه ارزش زمین. طبعاً ملڪی ڪه ارزش ساخت بنا در آن بیشتر باشد سرمایه بیشتری محسوب می‌شود و باید حق بیمه بالاتری را بپردازد.

 

همچنین لوازم و اقلام موجود در بنا نیز ارزشی دارند ڪه در سرمایه ڪلی منظور می‌گردد. در ساختمان‌های مسڪونی ارزش لوازم منزل، در ساختمان‌های غیرصنعتی ارزش دڪوراسیون و موجودی انبار و در ساختمان‌های صنعتی ارزش تأسیسات و ماشین‌آلات به ارزش بنا اضافه می‌گردد.

 

 همچنین در شرایطی ڪه مستاجر هستید می‌توانید تنها لوازم منزل خود را تحت پوشش بیمه_آتش‌سوزی قرار دهید و با این روش از مبلغ حق بیمه بڪاهید.

 

برای تهیه این بیمه میتونین با ما تماس بگیرین و یا درخواستتون رو برای ما  ارسال ڪنید ..شاید فردا دیر باشد امروز اقدام کنید

 



BIMEHTAK.com


بیمه شبانه روزی بیمه ایران
آماده ارائه خدمات بیمه  بصورت شبانه روزی  برای سراسر کشور میباشد
ضمنا تمامی مراحل خسارت را بعنوان نماینده  شما بیمه گذار محترم انجام خواهیم داد


 تلفن:  88324795  
09124146265  -  09364146265

 


 

0 نظر


نظرات