بیمه عمر ایران

بیمه عمر ایران

۱- بیمه عمر مان ایران

یکی از جدیدترین طرح‌های بیمه ای است که بیمه عمر ایران ارائه می‌کند. بیمه عمر مان علاوه بر اندوخته ساز بودن پوشش‌های بیمه‌ای کاملی نیز دارد. شرایط بیمه عمر ایران در این طرح  بسیار جامع می‌باشد و اگر فردی بخواهد یکی از به روزترین بیمه نامه‌های عمر را خریداری نماید یکی از بهترین گزینه می‌تواند باشد..

 

۳- بیمه عمر و بازنشستگی ایران

امکان دریافت بازنشستگی در پایان قرارداد بیمه عمر از طرح‌های جدید بیمه عمر ایران است که فرد با انتخاب این طرح می‌تواند از مزایای بیمه عمر و بازنشستگی ایران استفاده کنید. داشتن پشتیبان مالی برای فرزندانمان در زمانی که نیازمند این سرمایه هستند از دل نگرانی‌های بسیاری از خانواده‌ها می‌باشد. با داشتن این بیمه نامه امکان استفاده از چنین سرمایه‌ای برای هزینه‌های تحصیل و یا شروع یک کار تازه برای شما فراهم می‌‌شود.

 

۴- بیمه ازدواج جوانان ایران

جبران هزینه­‌های ازدواج می‌تواند یکی از دردسرهای مالی باشد که نگرانی زیادی را برای جوانان ممکن است ایجاد کند. با داشتن بیمه عمر ازدواج جوانان می‌توانید از سرمایه بیمه نامه خود برای جبران هزینه‌های ازدواجتان استفاده کنید.

 

۵- بیمه زنان خانه دار بیمه ایران

حمایت مالی از زنان خانه دار می­‌تواند انگیزه مهمی برای خرید بیمه عمر ایران باشد، چراکه با داشتن بیمه زنان خانه دار ایران می‌توانید از سرمایه پایان قرارداد برای استفاده از برخی مزایای بیمه عمر زنان خانه دار کمک بگیرید.

 

۶- بیمه عمر ایران برای کودکان

با گسترش فرهنگ بیمه نامه های عمر در سال های اخیر بیشتر خانواده های ایرانی با انتخاب بیمه عمر پس اندازهای اندک ماهانه خود را تبدیل به سرمایه گذاری ارزشمند می‌کنند. با تغییر نوع بیمه نامه‌های عمر و اضافه شدن سرمایه گذاری به پوشش های بیمه ای نگرش های متفاوتی نیز نسبت به موضوع بیمه عمر و مخصوصا تهیه بیمه عمر کودکان ایجاد شده است.

بیمه عمر کودکان ایران همه پوشش‌های بیمه عمر ایران از جمله پوشش فوت عادی، پوشش فوت در اثر حادثه، پوشش نقص عضو و ازکارافتادگی، پوشش مستمری ازکارافتادگی، پوشش سرمایه امراض خاص، پوشش سرمایه هزینه‌های پزشکی را برای دارندگان این بیمه نامه ارائه می‌کند . کودکان از بدو تولد می‌توانند بیمه عمر ایران داشته باشند و سرمایه گذاری در این بیمه نامه را از زمان تولد شروع کنند.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که بیمه عمر کودکان ایران همانند بیشتر شرکت های بیمه دیگر برای ارائه  برخی از پوشش ها دارای شرایط سنی هستند مثلا برای استفاده از پوشش های نقص عضو و ازکارافتادگی، پوشش مستمری ازکارافتادگی بیمه شده باید حداقل ۱۸ سال تمام داشته باشد.


نحوه محاسبه بیمه عمر بیمه ایران و جدول آن


برای محاسبه بیمه عمر ایران چندین عامل مهم موثرند که بر میزان سرمایه گذاری در بیمه عمر و هم در برخورداری از پوشش‌های بیمه‌ای می‌تواند اثر گذار باشد. که در ادامه به بررسی همه موارد خواهیم پرداخت:

۱- میزان حق بیمه  پرداختی بیمه نامه عمر ایران

انتخاب حق بیمه عمر پرداختی توسط خود فرد بیمه شده انجام می­‌شود، هر میزان حق بیمه پرداختی شما بیشتر باشد میزان سرمایه گذاری و پوشش‌های بیمه‌ای شما در بیمه عمر بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال اگر یک فرد ۳۰ ساله به مدت ۳۰ سال، ماهانه مبلغ ۱۰۰ هزارتومان پرداخت کند در پایان مدت ۳۰ ساله بیمه نامه ، پرداختی وی برای شرکت بیمه حدود ۳۶ میلیون تومان بوده ولی اندوخته بیمه نامه وی تا حدود ۱۷۰ میلیون تومان می‌باشد.

۲- سن بیمه شده

از عواملی که بر روی بیمه نامه عمر ایران موثر است سن بیمه شده است است. هر میزان سن بیمه شده کمتر باشد نتیجه بهتری را خواهید داشت. بازه سنی که می‌تواند بیمه عمر ایران داشته باشد از بدو تولد تا ۶۵ سالگی می‌باشد، و در واقع بر اساس شرایط بیمه عمر ایران مجموع سن بیمه شده و بیمه گذار نباید بالاتر از ۷۰ سال باشد.

تفاوت در بیمه نامه های یک فرد ۱۰ ساله و ۴۰ ساله در میزان اندوخته بیمه نامه عمر می‌باشد، اگر هر دو فرد حق بیمه یکسان پرداخت نمایند و شرایط بیمه‌ای یکسان داشته باشند، اندوخته بیمه‌ای متفاوتی خواهند داشت و فرد ۱۰ ساله اندوخته بیشتری نسبت به فرد ۴۰ ساله خواهد داشت، چون این دو سن ریسک بیمه‌ای متفاوتی را دارند، هرچه سن بیمه شده بالاتر می‌رود میزان ریسک بیمه‌ای وی هم بیشتر می‌شود. 

۳- مدت بیمه نامه

طول مدت بیمه نامه عمر در واقع مدتی است که پوشش‌های بیمه نامه عمر برای فرد برقرار می‌باشد و فرد می‌تواند از مزایای بیمه عمر ایران در طول مدت ایران استفاده نماید. در بیمه عمر ایران مدت بیمه نامه عمر  می‌تواند تا ۳۰ سال باشد. حداکثر سنی که هر فرد می تواند بیمه عمر داشته باشد تا۶۵ سالگی می باشد یعنی هر فردی از بدو تولد تا این سن می تواند بیمه نامه عمر داشته باشد. بر اساس شرایط بیمه عمر هر میزان مدت بیمه‌نامه طولانی‌تر باشد میزان سرمایه گذاری بیشتری خواهد بود، به عنوان مثال اگر دو نفر که سن یکسان داشته باشند و با حق بیمه یکسان، بیمه نامه عمر داشته باشند، نهایتا بیمه نامه‌ای که مدت طولانی داشته باشد سرمایه گذاری بیشتری هم خواهد داشت.

 

۴- نحوه پرداخت حق بیمه

انتخاب مدل پرداخت حق بیمه عمر، بر این اساس است که  پرداخت حق بیمه سالانه شما به صورت ثابت باشد یا به صورت درصد افزایشی.در مدل افزایشی بر اساس درخواست فرد بیمه شده هر سال با درصدی مشخص حق بیمه سالانه افزایش پیدا کند تا از نظر سرمایه گذاری ارزشمند شود. این فرآیند بر اساس درخواست خود فرد انجام می­‌شود. بیمه نامه‌ای که روش پرداخت ثابت را انتخاب کرده است تا پایان مدت قرارداد میزان حق بیمه ثابتی را پرداخت می‌کند ولی اگر فردی روش تعدیل افزایش در پرداخت داشته باشد هر ساله با توجه به درصد افزایش انتخابی می‌تواند حق بیمه بیشتری را پرداخت کند. البته روش پرداخت افزایش در پرداخت روی سرمایه گذاری نهایی بیمه نامه موثر است و باعث افزایش در سرمایه گذاری نهایی این بیمه نامه می‌شود.

 

۵- وام بیمه عمر ایران

دریافت وام بدون نیاز به ضامن از مزایای بیمه عمر ایران است. بر اساس شرایط بیمه عمر ایران هر فرد بیمه شده می‌تواند از انتهای سال دوم از محل اندوخته بیمه عمر خود وام دریافت نماید. میزان وام بر اساس اندوخته بیمه عمر محاسبه می‌شود که برابر با ۹۰ درصد اندوخته این بیمه نامه می‌باشد. میزان سودی که بابت بازپرداخت بیمه عمر پرداخت می‌شود حدود ۴ درصد می‌باشد. در زمانی که فرد از محل اندوخته بیمه نامه عمر خود وام می‌گیرد سایر پوشش‌های بیمه نامه برای فرد همچنان برقرار بوده و فرد می‌تواند در صورت نیاز از همه پوشش‌های خود استفاده نماید. مدت زمان لازم برای انجام کارهای اداری دریافت وام بیمه عمر از زمان ارسال درخواست شما برای دریافت وام تا واریز مبلغ به حساب شما حداکثر تا دو هفته کاری می‌باشد. دریافت وام برای زمانی پیشنهاد می‌شود که فرد بدون نیاز به بازخریدی بخواهد از اندوخته بیمه نامه خود استفاده کند و همه پوشش‌های بیمه‌ای  هم برای وی برقرار باشد.

 

۶- انتخاب پوشش‌های بیمه‌ای

با توجه به مزایای بیمه عمر که دارای پوشش‌های بیمه‌ای در کنار سرمایه‌گذاری است، انتخاب برخی از پوشش‌ها اختیاری هستند و فرد به انتخاب خود می‌تواند پوشش‌های بیمه‌ای خود را انتخاب کند. البته برخی از پوشش‌ها از قبیل پوشش بیماری‌ها و از کارافتادگی از پوشش‌هایی هستند که برای همه بیمه گذاران عمر توصیه می‌شود که روی بیمه نامه عمر خود داشته باشند.

 

جدول بیمه عمر ایران

تمامی موارد ذکر شده در بخش‌های بالا را می‌توانید در جدول محاسبه بیمه عمر ایران در تصویر زیر مشاهده کنید. تمامی اطلاعات این جدول برای یک فرد ۳۰ ساله و طی ۳۰ سال پرداخت بیمه عمر محاسبه شده است. ضریب افزایش سالانه حق بیمه ۱۰ درصد در نظر گرفته شده است.

جدول محاسبه بیمه عمر ایران برای یک فرد ۳۰ ساله

 

 


 

مزایای بیمه عمر ایران

  • علاوه بر پوشش فوت عادی، پوشش فوت در اثر حادثه، پوشش هزینه پزشکی، پوشش نقص عضو ، پوشش امراض خاص را به بیمه گذاران ارائه می‌دهد.
  • در کنار پوشش های بیمه ای کاملی که دارد شما می توانید از مزایای سرمایه گذاری این بیمه نامه نیز استفاده نمایید.
  • مدت بیمه نامه می تواند بین ۵تا ۳۰ سال متغیر و بسته به انتخاب شما دارد. البته توجه کنید که هرچه این مدت بیشتر باشد سود شما نیز بیشتر خواهد بود.
  • از دیگر مزایای بیمه عمر ایران این است که از بدو تولد تا ۷۰ سالگی می توانید بیمه عمر ایران را تهیه نمایید و از مزایا و پوشش های این بیمه نامه استفاده نمایید.
  • در پوشش امراض بیمه عمر ایران برای سرطان پوشش جداگانه ای ارائه می شود و بیمه شده می تواند به صورت جداگانه از این پوشش استفاده نماید.
  • پوشش هزینه پزشکی از جمله پوشش هایی است که توسط برخی از شرکت های بیمه از جمله شرکت بیمه ایران ارائه می شود.
  • پرداخت سود تضمینی و سود مشارکتی از مزایای دیگر بیمه عمر ایران است که شما می توانید از این طریق یک سرمایه گذاری امنی برای خودتان و یا فرزندانتان داشته باشید.
  • از دیگر مزایای بیمه عمر دریافت وام بدون نیاز به ضامن است که فرد بیمه شده می تواند بعد از پایان سال دو می تواند ۹۰ درصد از اندوخته خود را وام بگیرد.
  • در بیمه عمر ایران شما این امکان را دارید که اندوخته بیمه نامه عمر را به بازنشستگی تبدیل نمایید.
  • بیمه عمر ایران یک بیمه نامه منعطف است از جمله مواردی که در طول مدت داشتن این بیمه نامه می تواند تغییر کند می توان به تغییر نحوه پرداخت حق بیمه اشاراه کرد که فرد بیمه گذار می تواند حق بیمه خود را به صورت افزایشی و یا ثابت تغییر دهد و یا حتی ذینفعان خود را در این مدت تغییر دهد.

 

ثبت نام و خرید بیمه عمر ایران

جهت خرید بیمه عمر با مشاوران بیمه تک تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

 

 

 



BIMEHTAK.com


بیمه شبانه روزی بیمه ایران
آماده ارائه خدمات بیمه  بصورت شبانه روزی  برای سراسر کشور میباشد
ضمنا تمامی مراحل خسارت را بعنوان نماینده  شما بیمه گذار محترم انجام خواهیم داد


 تلفن:  88324795  
09124146265  -  09364146265

 

 

.

0 نظر


نظرات