بیمه بدنه اقساطی اتومبیل در 10 قسط بدون چک

بیمه بدنه اقساطی اتومبیل  در 10 قسط بدون چک
بیمه بدنه  اتومبیل در واقع جبران کننده خسارت های مالی ناشی از حوادث به اتومبیل خودمان( اتومبیل مورد بیمه )است و به اتومبیل دیگر خسارت نمیدهد بلکه خسارت به اتومبیل دیگر از محل بیمه نامه شخص ثالث اتومبیل پرداخت می گردد.
 همچنین بیمه بدنه اتومبیل فقط خسارت های مالی را جبران میکند و خسارت جانی و دیه در بیمه بدنه اتومبیل پوشش داده نمی شود . در  حالی که در بیمه شخص ثالث اتومبیل ، دیه یا همان خسارت جانی جز ارکان اساسی بیمه شخص ثالث اتومبیل است و میزان حق بیمه شخص ثالث به میزان دیه مصوبه آن سال دارد.
یکی دیگر از تفاوت های بیمه بدنه با بیمه شخص ثالث اتومبیل در بازدید از وسیله نقلیه مورد بیمه می باشد. در بیمه بدنه قبل از صدور بیمه نامه، اتومبیل توسط کارشناس مربوطه بازدید و سلامتی و عدم سلامتی اتومبیل در برگه کارشناسی قید میگردد . در حالی که در بیمه شخص ثالث به بازدید اتومبیل نیازی نیست.

همچنین لازم به ذکر است که موتورسیکلت ها تنها شامل بیمه ثالث می شوند و بیمه نامه بدنه برای موتورسیکلت ها صادر نمیگردد.


بیمه شخص ثالث اتومبیل فقط پوشش مالی و جانی دارد که به اتومبیل دیگری و یا اشخاص ثالث خسارت میدهد در حالی که بیمه بدنه پوشش های اصلی و اختیاری زیادی برای اتومبیل مورد بیمه دارد.
پوشش های اصلی بیمه بدنه
حادثه :بر اثر حادثه ای که مسبب آن خودمان باشیم و یا نباشیم ،خسارت آن از محل بیمه نامه بدنه اتومبیل پرداخت می گردد.
سرقت کلی اتومبیل: اگر اتومبیل مورد بیمه سرقت شود و پیدا نشود تا80 درصد مبلغ اتومبیل پرداخت می گردد.
آتش سوزی: هر گونه آتش سوزی که عامل بیرونی نداشته باشد

پوشش های اختیاری بیمه بدنه
1-سرقت در جای کلیه قطعات خودرو: اگر خودرو پارک باشد و فقط قطعات آن (ضبط،باند،لاستیک،کامپیوترو...) سرقت شود لازم است این پوشش را از قبل خریداری کرده باشید.

2-افزایش ارزش وسیله نقلیه تا 50 درصد (جزئی و کلی):اگر قیمت اتومبیل یا اجزای اتومبیل در طی یک سال بیمه ای افزایش یافت به طور پرداخت می گردد.این پوشش در زمانی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد که نواسانات قیمت چشمگیر باشد.

3-بلایای طبیعی: سیل ، زلزله ، تگرگ،طوفان، افتادن درخت روی خودرو

4-رنگ، اسید، مواد شیمیایی: ریختن هر گونه ماده اسیدی، رنگ و مواد شیمیایی روی بدنه خودرو در صورتی خسارت داده میشود که از قبل این پوشش را خریداری کنید.

5-شکست شیشه به تنهایی و به عللی غیر از خطرات اصلی:شکستن شیشه به دلایلی مثل سرقت قطعات یا  ترک خوردن شیشه بر اثر انقباض و انبساط یا هر دلیل دیگر

6-غرامت عدم استفاده از وسیله نقلیه در مدت تعمیرات:اگر خودرویی دچار خسارت شود به ازای هر روز هزینه ایاب و ذهاب جهت عدم استفاده از خودروشان پرداخت می گردد که فرانشیز حداقل آن سه روز است و نهایت پرداخت خسارت برای این پوشش 30 روز است.

7-کشیدن میخ و اشیای مشابه روی بدنه خودرو:هر گونه خط و خشی که با اشیای تیز مانند میخ و کلید و... روی بدنه خودرو کشیده شود را پوشش می دهد.

نحوه پرداخت بیمه بدنه اتومبیل
بیمه بدنه اتومبیل به دو صورت نقدی و اقساطی می باشد. اگر بیمه گذاران بیمه بدنه اتومبیل خود را نقدی پرداخت کنند 10 درصد تخفیف نقدی می گیرند .در حالی که بیمه اقساطی بیمه بدنه اتومبیل این تخفیف 10 درصدی را ندارد و مبلغ حق بیمه 10 درصد  بیشتر از بیمه بدنه نقدی میشود.
در بیمه بدنه اقساطی حتما بایستی 30 درصد حق بیمه در ابتدای صدور بیمه نامه بدنه پرداخت گردد و الباقی بنا به درخواست بیمه گذار تعداد قسط ها تعیین میگردد . حداکثر تعداد قسط در بیمه بدنه اتومبیل 10 قسط می باشد. که به صورت ماهانه می باشد و نکته دیگر در بیمه بدنه اقساطی این است که بر خلاف بیمه ثالث نیازی به چک یا ضمانت ندارد (البته در صورتی که مشتری خودش بخواهد برای راحتی در پرداخت اقساطش می تواند چک بدهد.)
نکته بسیار مهمی که در بیمه بدنه اقساطی باید توجه داشت پرداخت به موقع اقساط است و چنانچه حتی یک روز قسط بیمه بدنه با تأخیر پرداخت شود باید با نمایندگی مربوطه جهت بازدید مجدد اتومبیل همکاری گردد.
توصیه میگردد حتما پس از خرید بیمه بدنه شرایط خصوصی بیمه نامه بدنه را که در پشت برگه بیمه بدنه وجود دارد را با دقت مطالعه کنید.

خرید بیمه بدنه اتومبیل به صورت نقدی و اقساطی به همراه بازدید کارشناس در محل
نمایندگی شبانه روزی ایران (گروه بیمه تک) کد 6439 جهت رفاه حال شما عزیزان بازدید اتومبیل را در محل (منزل یا محل کار بیمه گذاران) انجام می دهد.
جهت خرید بیمه بدنه اتومبیل و اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید.
 88324795  



BIMEHTAK.com


بیمه شبانه روزی بیمه ایران
آماده ارائه خدمات بیمه  بصورت شبانه روزی  برای سراسر کشور میباشد
ضمنا تمامی مراحل خسارت را بعنوان نماینده  شما بیمه گذار محترم انجام خواهیم داد


 تلفن:  88324795  
09124146265  -  09364146265

 

0 نظر


نظرات