حذف فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث

حذف فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث

همانگونه که می دانید بیمه شخص ثالث یک بیمه اجباری برای تمامی دارندگان وسیله نقلیه موتوری است وتردد بدون داشتن بیمه نامه ثالث معتبر جرم است.
با توجه به بخشنامه بیمه مرکزی در تاریخ 1399/02/28، مقرر گردید به منظور دسترسی آسان تر بیمه گذاران بیمه شخص ثالث به اطلاعات بیمه نامه های خود از اول خرداد ماه 1399 بیمه نامه های شخص ثالث بدون نسخه فیزیکی آن از سوی شرکت ها و نمایندگی های بیمه ارائه می گردد.
با حدف فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث هیچ گونه تغییر خاصی اتفاق نمی افتد بلکه بیمه گذاران می توانند به صورت تلفنی و بدون مراجعه حضوری ،بیمه نامه خود را تمدید کنند و سریع تر و بدون وقت و هزینه رفت و آمد بیمه خود را تمدید کنند و از طریق نرم افزارهای تلفن همراه اطلاعات بیمه نامه خود را دریافت کنند.

همچنین شرکت‌های بیمه موظف شده‌اند تا پس از صدور بیمه‌نامه، پیامکی را برای بیمه‌گذار ارسال کنند که در آن اطلاعات زیر نوشته شده باشد:

کد یکتای بیمه‌نامه
لینک نسخه قابل چاپ بیمه‌نامه
آدرس الکترونیکی سامانه استعلام اصالت بیمه‌نامه در سایت بیمه مرکزی
به این صورت که بیمه‌گذار می‌تواند برای مطمئن شدن از اعتبار بیمه‌نامه‌ای که به صورت الکترونیکی برای او صادر شده است، از طریق کد یکتا در سایت بیمه مرکزی استعلام بگیرد.

بیمه گذاران می توانند در صورت تمایل بیمه نامه خود را از طریق لینک نسخه قابل چاپ که برایشان پیامک می شود چاپ بگیرند اما نداشتن نسخه فیزیکی آن هیچ مشکلی برای بیمه گذار ایجاد نمی کند.

 

 

خرید غیرحضوری بیمه نامه با نسخه قابل چاپ 

نمایندگی شبانه روزی رشیدیان کد 6439 (گروه بیمه تک ) مفتخر است که طی سالیان اخیر تمامی خدمات بیمه ای شما عزیزان را در طی 24 ساعت شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل را چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری انجام داده است ،لذا همچنان پرقدرت مانند سابق آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.
تنها کافی است با شماره تلفن 88324795 تماس بگیرید و یا عکس بیمه نامه خود را به شماره09124146265 و یا 09364146265 واتساپ نمایید تا به صورت غیر حضوری و در اسرع وقت بیمه نامه خود را تمدید نمایید



BIMEHTAK.com


بیمه شبانه روزی بیمه ایران
آماده ارائه خدمات بیمه  بصورت شبانه روزی  برای سراسر کشور میباشد
ضمنا تمامی مراحل خسارت را بعنوان نماینده  شما بیمه گذار محترم انجام خواهیم داد


 تلفن:  88324795  
09124146265  -  09364146265

 

 

 

0 نظر


نظرات