پرداخت خسارت بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه در شرایط کرونا

پرداخت خسارت بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه در شرایط کرونا
با توجه به شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا در کشور عزیزمان شاهد یک سری تغییر و تحولات و محدودیت ها در زندگی روزمره خود شده ایم. با توجه به این محدودیت ها در رفت و آمد و تعطیلی مراکز و کسب و کارها و فروشگاه ها، باعث شد که به  خدمات اینترنتی و غیرحضوری بیشتر از قبل روی آوریم و اکثر کسب و کارها سعی در رائه خدمات  به صورت اینترنتی وغیر حضوری دارند. وباعث شد که مردم ما هم  با سبک جدیدی ازخدمات روبه رو شوند..
هنگامی که بحث بیمه در میان است ،همگان از ضروری بودن آن در زندگیشان اطلاع دارند.با توجه به مهم بودن بیمه در زندگی مردم حتی در این شرایط کرونا ما شاهد تجربه خرید اینترنتی و تلفنی بیمه نامه در صنعت بیمه شدیم.
به طور مثال کسانی که می خواهند بیمه نامه شخص ثالث خود را تمدید کنند نیازی به مراجعه حضوری در دفاتر بیمه نیست و از طریق سایت و یا از طریق تلفن می توانند بیمه خود را تمدید نمایند.
(لازم به ذکر است که گروه بیمه تک نمایندگی بیمه ایران طی چند سال اخیر هم خدمات اینترنتی و غیرحضوری خود را به صورت شبانه روزی برای بیمه گذاران عزیز ارائه میداده است.)
   همانگونه که  ذکر شد جهت تمدید تمامی بیمه نامه ها می توانید از طریق اینترنتی و غیر حضوری بیمه خود را تمدید و صادر کنید . اما سوال دیگری که این روزها اکثرا با آن مواجه هستند این است که هنگامی که خسارت میبینیم شرایط پرداخت خسارت چگونه است آیا باید حضوری به شرکت های بیمه مراجعه کنیم و یا خیر ؟

پرداخت خسارت بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، حضوری یا اینترنتی؟
همزمان شدن شیوع بیماری کرونا و تعطیلات نوروز و همچنین محدود شدن ساعات کاری شرکت‌های بیمه، باعث شده تا تعداد زیادی از بیمه‌گذاران برای دریافت خسارت دچار مشکل شوند.
اما بهترین و سریع ترین راه برای دریافت خسارت، تماس با خسارت سیار است . معمولا در پشت بیمه نامه شرکت های بیمه شماره خسارت سیار ذکر شده است .
شماره خسارت سیاره بیمه ایران09668 است .که با مراجعه به محل حادثه و پرداخت خسارت مانع از حضور فیزیکی و حضوری شما در شرکت های بیمه جهت دریافت خسارت می شوند.کارشناس خسارت درمحل حادثه حاضر می شود و پس از برسی مدارک و حادثه ، مبلغ خسارت را ارزیابی میکند و در صورت توافق هر دو طرف حادثه در مورد مبلغ خسارت،در اسرع وقت مبلغ خسارت به حساب زیان دیده پرداخت می شود.
همچنین مهلت اعلام خسارت به شرکت های بیمه 5 روز کاری است و تعطیلات رسمی محاسبه نمی شود.  

در مورد پرداخت خسارت سیار به این سه نکته توجه کنید:
1) استفاده از پرداخت خسارت سیار، یعنی همان درخواست اعزام کارشناس خسارت، فقط در ساعات اداری انجام می‌شود، نه 24 ساعت شبانه روز.

2) پرداخت خسارت سیار فقط برای خسارت‌های مالی انجام می‌شود، نه خسارت‌های جانی.

3) بعضی از شرکت‌های بیمه مثل بیمه دانا و بیمه آسیا، هنوز امکان پرداخت خسارت سیار را ندارند. پس برای اطمینان پیدا کردن از این موضوع، بعد از وقوع حادثه فورا با شرکت بیمه خود تماس بگیرید.

4) بعضی از شرکت‌های بیمه مثل بیمه ایران این امکان را دارند که در صورت پایین بود مبلغ خسارت، چک خسارت را در محل حادثه به زیان دیده پرداخت کنند.


ساعات کاری شرکت‌های بیمه در شرایط کرونا
از روزهای پایانی سال 98، ساعت کاری شعب شرکت‌های بیمه مانند سایر اداره‌ها کاهش پیدا کرده است. در حال حاضر هم ساعت کاری تمام شرکت‌های بیمه در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 14 و روزهای پنجشنبه 8 تا 12 است و شعب شرکت‌های بیمه با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، خدمات مورد نیاز را به افراد ارائه می‌دهند.



 

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور عزیزمان ایران، بیمه مرکزی در راستای کاهش مراجعات حضوری هموطنان گرامی به دفاتر نمایندگی و شرکت های بیمه ای به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، کلیه بیمه گذاران بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه می توانند به صورت غیر حضوری بیمه نامه های خود را تمدید کنند .
گروه تخصصی بیمه تک (نمایندگی صدور بیمه ایران) که پیش از این هم کلیه امور بیمه نامه ای شما عزیزان را چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری انجام می داد نیز همچنان به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان است. لذا جهت تمدید و صدور  بیمه نامه های خود تنها کافی است با شماره تلفن ٠٢١٨٨٣٢۴٧٩۵تماس حاصل فرمایید و یا عکس بیمه نامه و کارت وسیله نقلیه را داخل واتساپ و یا تلگرام به یکی از شماره های ٠٩١٢۴١۴۶٢۶۵ و یا ٠٩٣۶۴١۴۶٢۶۵ ارسال نمایید و به صورت غیر حضوری بیمه نامه خود را تمدید نمایید و درب منزل تحویل بگیرید

 

ر



BIMEHTAK.com


بیمه شبانه روزی بیمه ایران
آماده ارائه خدمات بیمه  بصورت شبانه روزی  برای سراسر کشور میباشد
ضمنا تمامی مراحل خسارت را بعنوان نماینده  شما بیمه گذار محترم انجام خواهیم داد


 تلفن:  88324795  
09124146265  -  09364146265

 

0 نظر


نظرات