چه زمانی می صرفه که از بیمه بدنه خود استفاده کنیم؟

با خرید بیمه بدنه چقدر از خسارت را در زمان خسارت بیمه پرداخت می کند؟
بیمه بدنه جبران خسارت هایی مالی وارده به خودرو ما هست چه در حادثه مقصر باشیم چه نباشیم.
اما هدف اکثر افراد از خرید بیمه بدنه جبران شدن خسارت های مالی در تصادفات به خودرویشان است.با توجه به فرانشیزی که برای اکثر بیمه ها در نظر گرفته شده است باید این را در نظر داشته باشید که شرکت بیمه در هنگام پرداخت خسارت همه خسارت را تمام و کمال پرداخت نمی کند و درصدی از خسارت به عنوان فرانشیز به عهده شخص بیمه گزار است . بنابراین باید این نکته را در نظر بگیرید آیا لازم است برای هر تصادفی برای گرفتن خسارت به شرکت بیمه مراجعه کرد و علاوه بر متحمل شدن درصدی از فرانشیز تخفیفات عدم خسارت سالهای بیمه نامه خود را هم از دست بدهیم.

 

فرانشیز بیمه بدنه
فرانشیز در بیمه بدنه به شرح ذیل است:
فرانشیز خسارت اول 10 %
فرانشیز خسارت دوم 20%
فرانشیز خسارت سوم30%
اگر قطعات خودرو مثل سیستم صوتی، لاستیک یا باطری سرقت شود، شرکت بیمه تنها 50% خسارت را پرداخت می‌کند.

چه زمانی می صرفه که از بیمه بدنه خود استفاده کنیم؟
بیمه بدنه یه درصد از خسارت را نمیدهد و شما خودتان باید پرداخت کنید که به آن فرانشیز می گویند.در پوشش های اصلی بیمه بدنه (آتش سوزی -سرقت کلی خودرو-حادثه)فرانشیز دفعه اول 10% دفعه دوم20% و دفعه سوم به بعد 30% است. فرانشیز سرقت قطعات و شکست شیشه میانگین 20 % است ولی این فرانشیز در دفعات بعدی اضافه نمیشه  . در سرقت قطعات مصرفی ماشین مانند لاستیک، باتری، سیستم صوتی  هم بیمه فقط 50% خسارت را پرداخت می کند  با حساب اینکه اگر شما از بیمه بدنتون استفاده کنید  تخفیفات سالهای عدم خسارتتونو از دست میدید و کامل از بین میره از سال دوم به بعد برای خسارت های زیر 2 میلیون تومان نمی صرفه که بخواین از بیمه استفاده کنید و تخفیفاتتونو از دست بدید . بیمه خسارت های ناشی از نقص فنی خودرو را هم پرداخت می کند به  این شرط که اتفاق ناگهانی باشد نه اینکه نقص فنی خودرویتان را از قبل انجام بیمه بدنه بدونید ودرستش نکرده باشید(مانند لنت و صاف بودن لاستیک)

جهت انجام خدمات بیمه ای با گروه بیمه تک تنها نمایندگی شبانه روزی بیمه ایران  با شماره 88324795 تماس بگیرید تا مشاوران بیمه تک شما را جهت خرید بیمه نامه راهنمایی کنند



BIMEHTAK.com


بیمه شبانه روزی بیمه ایران
آماده ارائه خدمات بیمه  بصورت شبانه روزی  برای سراسر کشور میباشد
ضمنا تمامی مراحل خسارت را بعنوان نماینده  شما بیمه گذار محترم انجام خواهیم داد


 تلفن:  88324795  
09124146265  -  09364146265

 

 

 

 

 

 


0 نظر


نظرات