مزایای خرید اینترنتی بیمه

مزایای خرید اینترنتی بیمه

با توجه به افزایش ارتباطات و رشد اینترنت و آشنایی روزافزون مردم با اینترنت و شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن ها بسیاری از کارها توسط اینترنت و یا تلفنی به صورت غیر حضوری انجام می شود. این روزها در همه دنیا بسیاری از کارهای اداری و خرید و فروش ها به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام می گیرد.
استفاده از اینترنت و تلفن و اپلیکیشن ها سرعت خدمات را بیشتر و استفاده از آن برای مردم آسانتر شده است.
در حوزه بیمه هم در چندین سال قبل اقداماتی جهت انجام خدمات بیمه ای به صورت غیرحضوری انجام پذیرفته که دیگر مانند سال های قبل نیازی به مراجعه حضوری به نمایندگی های بیمه نیست و از طریق سایت ها می توانید بیمه خود را تمدید کنید و درب منزل تحویل بگیرید


گروه بیمه تک تنها نمایندگی شبانه روزی بیمه ایران کلیه خدمات بیمه ای شما را به صورت غیرحضوری و یا حضوری انجام می دهد.
این روزها با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور بهتر است که رفت و آمد خود را در سطح شهر و مکان های عمومی به حداقل برسانیم و از حضور در اجتماعات خودداری کنیم. این روزها وجود این سایت ها و اپلیکیشن ها بیشتر از قبل احساس میشود که افراد در این شرایط بحرانی برای تمدید بیمه نامه خود نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر بیمه نداشته باشند و خدمات بیمه ای خود را داخل منزل انجام دهند و درب منزل تحویل بگیرند.
جهت تمدید و انجام خدمات بیمه ای خود تنها کافی است با نمایندگی شبانه روزی بیمه ایران 88324795 تماس بگیرید و بیمه خود را انجام دهید و با پیک رایگان دریافت کنید.
جهت انجام خدمات بیمه ای با گروه بیمه تک با شماره 88324795 تماس بگیرید تا مشاوران بیمه تک شما را جهت خرید بیمه نامه راهنمایی کنند

 

 

 



BIMEHTAK.com


بیمه شبانه روزی بیمه ایران
آماده ارائه خدمات بیمه  بصورت شبانه روزی  برای سراسر کشور میباشد
ضمنا تمامی مراحل خسارت را بعنوان نماینده  شما بیمه گذار محترم انجام خواهیم داد


 تلفن:  88324795  
09124146265  -  09364146265

 

 

.

0 نظر


نظرات