تأثیر قیمت ارز بر بیمه

الف-  تأثیر قیمت ارز بر بیمه ثالث

در بیمه ثالث با توجه به افزایش قیمت ارز و گرانتر شدن اتومبیل ها میتوانید آیتم خسارات مالی را به تناسب رشد ارز ؛ افزایش داد اما در قسمت خسارات جانی و دیه تأثیری ندارد.بیمه تک تنها بیمه شبانه روزیست که میتواند کلیه الحاقیه های افزایش مالی بیمه را برای سراسر کشور انجام دهد ، حتی اگر آن بیمه را از سایر نمایندگی های بیمه خریداری نموده اید .

ب-  تأثیر قیمت ارز بر بیمه بدنه

در بیمه بدنه با توجه به افزایش قیمت ارز و گرانتر شدن اتومبیل ها حتما با مراجعه به بیمه تک ارزش اتومبیلتان را به تناسب رشد ارز ؛ افزایش دهید در غیر این صورت خسارت بر مبنای ارزش خودروی شما  با کسر فرانشیز پرداخت میگردد . بیمه تک تنها بیمه شبانه روزیست که میتواند کلیه الحاقیه های افزایش ارزش اتومبیل را  ؛ فقط برای بیمه نامه هایی که در این نمایندگی صادر گردیده  است  افزایش دهد.

ج- تأثیر قیمت ارز بر سایر بیمه ها

در سایر بیمه ها مانند  بیمه اموال  بیمه همچون آتش سوزی و بیمه های مسئولیت بخش مالی به لحاظ گرانتر شدن قیمت لوازم و اثاثیه و لوازم ساخت بخش خسارات مالی را به تناسب رشد ارز ؛  افزایش دهید. " بیمه تک" تنها بیمه شبانه روزیست که میتواند کلیه الحاقیه های افزایش ارزش لوازم واثاثیه را  ؛ فقط برای بیمه نامه هایی که در این نمایندگی صادر گردیده  است  افزایش دهد.



BIMEHTAK.com


بیمه شبانه روزی بیمه ایران
آماده ارائه خدمات بیمه  بصورت شبانه روزی  برای سراسر کشور میباشد
ضمنا تمامی مراحل خسارت را بعنوان نماینده  شما بیمه گذار محترم انجام خواهیم داد


 تلفن:  88324795  
09124146265  -  09364146265

 

0 نظر


نظرات