خرید اقساطی بیمه شخص ثالث

خرید اقساطی بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث یک بیمه اجباری برای تمامی دارندگان وسیله نقلیه موتوری می باشد. با توجه به افزایش سالیانه مبلغ دیه و بالارفتن میزان تعهدات مالی در بیمه نامه شخص ثالث، حق بیمه شخص ثالث نسبت به سالهای قبل گران تر شده است و این گرانی حق بیمه ثالث اکثر بیمه گذاران را بر آن داشته که به دنبال خرید بیمه شخص ثالث اقساطی باشند و ترجیح می دهند برای خرید بیمه شخص ثالث خود به نمایندگی هایی مراجعه کنند که امکان خرید قسطی بیمه ثالث را برای بیمه گذاران خود در نظر گرفته اند.

آیا امکان خرید بیمه  شخص ثالث قسطی وجود دارد؟
از آنجایی که بیمه شخص ثالث یک بیمه اجباری است و بسیار الزامی و واجب است لذا برخی از نمایندگان ریسک بیمه اقساطی را نمی پذیرند زیرا در صورتی که اقساط بیمه نامه در تاریخ معین پرداخت نشود تمام مسئولیت آن بر عهده نماینده بیمه می باشد. بنابراین نمایندگی های بیمه حساسیت و وسواس بیشتری برای بیمه نامه شخص ثالث قسطی به  خرج می دهند و فروش بیمه ثالث قسطی از طرف همه شرکت های بیمه انجام نمی شود.

خرید بیمه شخص ثالث اقساطی با چک
حق بیمه شخص ثالث قسطی با حق بیمه شخص ثالث نقدی یکسان است و هیچ تفاوتی از نظر تعهدات با هم ندارند. در بیمه شخص ثالث قسطی 50 درصد از مبلغ کل حق بیمه باید در همان زمان صدور بیمه نامه ثالث پرداخت شود و الباقی در 3 قسط متوالی ماهانه پرداخت شود و برای ضمانت اقساط  چکی در وجه بیمه ایران به تاریخ اقساط صادر شود.

خرید بیمه شخص ثالث اقساطی بدون چک
در صورتی که یک شرکت یا سازمان و یا ارگان برای رفاه پرسنل خود قراردادی جهت بیمه ثالث قسطی با شرکت بیمه بسته باشد می توانند بدون چک بیمه ثالث قسطی خریداری کنند.
بیمه شخص ثالث گروهی 25 درصد نقد و الباقی در 5 قسط متوالی صادر می شود که در این صورت برای اقساط چک گرفته نمی شود و مبلغ اقساط به صورت اقساط 5 ماهه از حقوق پرسنل کسر می شود.


در صورتی که برای خرید بیمه شخص ثالث چک نداشته باشیم چه کار  کنیم؟
در صورتی که پرداخت یکجا بیمه شخص ثالث یکساله برایمان سنگین باشد و چک هم نداشته باشیم می توانیم بیمه های کوتاه مدت شخص ثالث 2 ماهه _4 ماهه _6 ماهه را خریداری کنیم.

مدارک لازم برای خرید بیمه شخص ثالث اقساطی
جهت خرید بیمه شخص ثالث اقساطی مدارک زیر را همراه داشته باشید


اصل بیمه نامه شخص ثالث و یا المثنی بیمه نامه ثالث
اصل کارت وسیله نقلیه
کارت ملی
ارائه چک برای اقساط بیمه شخص ثالث

 


خرید بیمه شخص ثالث قسطی از بیمه تک
جهت خرید بیمه ثالث قسطی از بیمه تک با شماره تلفن 88324795-021 تماس حاصل فرمایید تا مشاوران بیمه تک شما را در خرید بیمه نامه شخص ثالث راهنمایی کنند

 

 

 



BIMEHTAK.com


بیمه شبانه روزی بیمه ایران
آماده ارائه خدمات بیمه  بصورت شبانه روزی  برای سراسر کشور میباشد
ضمنا تمامی مراحل خسارت را بعنوان نماینده  شما بیمه گذار محترم انجام خواهیم داد


 تلفن:  88324795  
09124146265  -  09364146265

 

 

.

0 نظر


نظرات