بیمه دانش آموزی و سایر مراکز آموزشی

با توجه به نزدیک شدن به ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید همواره فراهم کردن محیطی امن و مناسب برای دانش آموزان جز دغدغه های اصلی مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان است .

از این رو مدیران مدارس دولتی و مدارس غیرانتفاعی و دانشگاه ها و سایر مراکز آموزشی لازم است که یک بیمه مسئولیت کامل تحت عنوان بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی خریداری کنند که در آن خسارت های جانی وارده به دانش آموزان و دانشجویان را پوشش دهد.

به طور مثال : دانش آموز یا دانشجویی به دلیل لغزندگی پله ها و راه پله ها  سر بخورد ، یا به دلیل بیرون بودن سیم های برق دچار برق گرفتگی شود و یا به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی در مرکز آموزشی دچار آسیب شود یا حتی منجر به فوت گردد که مسئولیت تمام آنها به عهده مدیر این مراکز آموزشی می باشد.

مخاطبین بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی :

تمام مدیران مراکز آموزشی –مدیران مدارس دولتی – مدیران مدارس غیر انتفاعی –مدیران دانشگاه ها –مدیران مراکز آموزش زبان – مدیران مراکز آموزش کامپیوتر و...

 

پوشش های بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی 
هرینه های پزشکی
هزینه های نقص عضو 
دیه

عواملی که روی حق بیمه ، مسئولیت مدیران مراکز آموزشی تاثیر دارد
مدت بیمه نامه 
مجموع ظرفیت کلاس ها 
نوع آموزش ( علمی - تئوریک )
هزینه پزشکی برای هر نفر در هر حادثه
 غرامت فوت و نقص عضو اشخاص در طول مدت بیمه نامه

 

لازم به ذکر است که بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی تنها دانش آموزان و دانش جویان را تحت پوشش قرار می دهد و کارکنان و معلمان و کارمندان تحت پوشش این بیمه نامه نمی باشند و مدیر مرکز آموزشی جهت بیمه نمودن کارکنان و کارمندان خویش باید بیمه مسئولیت کارفرما در مقابل کارکنان را خریداری کند.

 

 

 



BIMEHTAK.com


بیمه شبانه روزی بیمه ایران
آماده ارائه خدمات بیمه  بصورت شبانه روزی  برای سراسر کشور میباشد
ضمنا تمامی مراحل خسارت را بعنوان نماینده  شما بیمه گذار محترم انجام خواهیم داد


 تلفن:  88324795  
09124146265  -  09364146265

 

0 نظر


نظرات